M-am jucat …testand inutil … intr-o lume anormala … si cei normali se pot molipsi!… sperante, vise, impliniri au fost posibil spulberate

Posted: 5 Aprilie 2012 in consensualitate...

… frustrari … trairi … sentimente, … spulbertate. In genere e bine sa iei totul de bun si mai ales sa fi inconjurat de oameni de certa valoare. Nu scriu aceste randuri pt a ma disculpa si sau a intra intr-o spirala fara de sfarsit al unor argumentari inutile… false argumentari.

Deseori gresim fara a ne da seama, mai ales sub influenta si indusi de mesajele celorlalti. Perceptiile deseori ne sunt inselate, totul se tranforma .

Cauti cu infrugurare persoana potrivita, astepti clipa, de fapt nu cauti te lasi in voia hazardului… si clumea cand zarurile sunt aruncate corect si posibil sa ai sanse ,…, nu-ti vine a crede si gafezi …

Posibil structura, umana se schimba sub povara trairilor si stresului cotidian, grijile zilnice, dar mai ales non sensul existential.

… greu a gasi un echilibru,…, o simetrie, … uniformitate dupa care toti tanjesc mai devreme sau mai tarziu.

asta e … intalnesti persoana deosebita,  … accepti micile derapaje inerente si sau greselile trecutului fiecaruia … si culmea..gafezi inutil , jucandu-te si testand excesiv.

M-am jucat …testand inutil… cum sunt onest si-mi asum greselile chiar daca nu am gresit platesc si voi plati.

Cu certitudine exista categoria celor care pana la un punct vor trebui sa plateasca. Posibil sa nu stim ce vrem si mai ales ce ne dorim …mai ales din dorinta de a nu gresi si a fi totul perfect… o perfectiune imposibila…. dar dupa care unii care desi in opinia celorlalti sunt consideriti ca … bat campii… de fapt nu ii bat!… totul e un joc iar theoria jocurilor este ca de obicei … necrutatoare…

…se pare ca sperante, vise si posibile impliniri au fost spulberate

Comentarii
  1. gabrielteodorescu spune:

    …posibil sa fi intins testarea la maxim … oricum nu asta era intentia mea… si mai ales nu am de ce sa ma disculp. Nu bat campii … posibil si mai ales cu certitudine MA COMPLIC INUTIL DE CELE MAI MULTE ORI… sintagma complex si complicat e cea mai buna… posibil sa nu fiu corect inteles asta e. … nu disper si mai ales am sa privesc cu incredere prezentul fara a ma mai gandi in veci la viiotr. Greseala mea de multe ori visez cu ochii deschisi… si atat. E dificil si aproape imposibil ca intotdeauna sa fi pus in situatia de a alege si de teama de a nu gresi … gafezi. Nu voi mai opta niciodata si mai ales … eu nu compar. Am sa revin cu piciorele pe pamant, intrand in programul stresant pe care il am. Viata e o scena ciudata … si nu se desfasoara dupa un scenariu dinainte prestabilit. Cum spun eu se pare ca theoria pertubatiilor joaca un rol primordial si in existenta noastra, mai mult decat ne-am dori si mai ales ne impunem … sunt legitati universale pe care daca nu le respecti …vei avea de suferit. Oricum trecerea pe un nivel superior …existenta fiecaruia pe linia sa de univers… este independenta de vointa noastra.

    … Nu trebuia sa se intample, … oricum acum vad si incep sa inteleg altfel …nu am dorit nici o clipa a insela asteptarile celeilalte persoane… a fost o simpla rautate din partea mea la cele povestite de cealalta persoana si atat… testand inutil desi justificat.

Lasă un răspuns

