…dicolo de cuvinte… raman sentintele si trairile izolate …

Posted: 5 Aprilie 2012 in rezolvari de situatii
… nu cred si mai ales nu voi cred ca  atractia fizica fata de o  persoana .. conteaza … iar desavarsirea unei relatii nu se poate opri doar la acest punct…. multi se inseala si sau isi induc trairi artificiale… nu este cazul meu.
Sexul nu este o experienta izolata, sexul implica fiinta umana ca intreg: caracter, sentimente, intelect, vointa, …iar daca si cealalta persoana vibreaza la unison si mai ales simte… nu doar ca si o experienta personala, deseori izolata, …e ceea ce isi doreste fiecare… si de cele mai multe ori nu avem parte.
E momentul in care intri in viata celuilalt, il descoperi, il cunosti, il simti, il dezbraci de masti si il vezi asa cum este, natural si autentic…
Pentru a ajunge aici este nevoie de timp dar mai ales de INCREDERE!… posibil deseori sa fie sarite etape care de cele mai multe ori duc la despartiri si mai ales …provoaca durere, conducand la situatii iremediabile…
… pacat ca se ajunge aici…
Comentarii
  1. gabrielteodorescu spune:

    … cu certitudine … si noi ca si simple entitati traim in tipologii cuntice predefinite,… nedeterminate, si independente volutiv. In opinia mea spatiul configurational ar trebui sa poata fi schimbat iar noua geometrie existentialista sa poata fi modelata de fiecare … atunci cand reuseste sa treaca pe un nivel superior. Eu imi doresc sa fi reusit si mai ales sa incep a nu mai percepep realitatea dincolo de cuvintele celorlalti. Am fost si voi ramane cu certitudine un inadaptat …oricum existenta si viata noastra nu e simpla si de cele mai multe ori o complicam si noi inutil … atat … e deja prea mult si deja m-am inchis. … oricum o persoana deosebita a fost pt scurt timp dar va ramane sufletul si inima mea…

Lasă un răspuns

