… complementaritatea si jocul contrariilor intr-o relatie!

Posted: 5 Aprilie 2012 in rezolvari de situatii

… trecand peste trairile inerente cu care deseori ne confruntam revenim rapid la realitatea dureroasa a propriei existente. Un barbat adevarat va fi intotdeauna langa o femeie puternica si adevarata, realizandu-se acea armonie perfecta si simetrie dupa care fiecare tanjeste.

… aspectele complementare se conditioneaza reciproc intr-o relatie si deseori se atrag … insa intotdeauna ce conteaza este o comunicare corecta, in care conteaza onestitatea fiecaruia.

…in loc de final…

sensul existentei fiecarei persoane … consta in propria descoperire… a eu-lui interior al sine-lui unic … oricum traim in speranta… iar daca la un moment dat in existenta mea spuneam … atunci …speranta este prea sumpa pt mine… si nu mi-o mai permit… acum redescopar ca tocmai acea speranta ne face sa existam si ne da puterea de a trece mai departe. Confuz … dar nu debusolat astept ca ceea ce e predestinat sa se intample. … Sper si imi doresc ca totul sa revina la o normalitate cat de cat acceptabila … si nu doresc a fi gresit intels si/sau interpretat. … totul are un pret iar eu am platit … Oricum a fost pt ultima oara… daca e sa fie va fi … iar ceea ce imi ramne de facut este doar sa astept.

Lasă un răspuns

