noi controverse in cazul brandului de tara – Franza lui Udrea!

Posted: 24 Ianuarie 2011 in absurdul in Ro, din massmedia internationala, politică fără subiect

În timp ce brandul turistic al României are ca slogan „Explore the Carpathian Garden”, logo-ul companiei spaniole e intitulat scurt „Ecopoint” şi cultivă spiritul eco, prietenos cu mediul înconjurător.

 

Grafica e redată tot printr-o frunză, iar distribuitorul spaniol are la vânzare dispozitive care reduc emisiile de dioxid de carbon şi consumul de carburant la automobile.

Frunza pentru care Elena Udrea, mi­nis­trul Dezvoltării Regionale şi Turis­mu­lui, a plătit în jur de 900.000 de euro este utilizată şi de Poşta din Slo­ve­nia. Controversata frunză poate fi vă­zută pe toate maşinile ce trans­por­­tă timbre, scrisori sau alte bunuri de către instituţia slovenă. Jurnalul Naţional a scris în repetate rânduri despre firme sau instituţii din alte state care utilizează o frunză ce este aceeaşi cu cea folosită de consorţiul spaniol THR&TNS pe post de logo în brandul turistic al României.

Anunțuri
Comentarii
  1. Moi spune:

    Oare de ce este nevoie de atat efort si bani pentru un logo ?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s